Qwer Bebeğim 8 aylık çok gazlı bı bebekti hala da devam ediyor ek gıdaya geçtik kabızlıkla boğuşuyoruz sürekli ağlıyor huzursuz uyku da yok uyusa da uykusunda kızarıyor ıkınıyor bu konuda yardımınıza ihtiyacım var ne iyi gelir kabızlığa ne yapmam gerekiyor
Gulmrt Qwer yoğurda armut rendeleyin yemeklere zeytinyağı ekleyin mesela muz verirseniz ortasındaki siyah ip gibi olan kısmk çıkarın
Nurr-- Qwer bizde ayni hep kabizlik yasadik . Meğer alerjisi varmis dana etine . Anne sütünden de alerji yapıyor. Ayni şekilde ıkinıyor agliyor ne yapsam ise yaramamisti. Alerjisi olabilir sizinde
NihalArel Of aynı dert bende de var 4 gündür kabız doktor bize lağma verdi onu yapıyorum onu yapınca rahatlıyor çocuk ama her gün yapmıyorum 2 gün önce bi küçük tüpün yarısını yaptım bu akşam diğer yarısını yaptım kabızlık için şurup verdi inşallah fayda eder. Ben yulaf yediriyorum sabahları içine kayısı ve kırmızı erik rendeliyorum kayısıyı haşlıyorum önceden az bişi su içiriyorum bol bol internetten kabızlığa iyi gelen çorbalar diye aratırsan orda çorba tarifleri var onları yapabilirsin
Qwer NihalArel çok teşekkür ederim bunların hepsini yapacağım malesef doğu gorevindeyiz bı tane hastane var burada randevu almak imkansiz buradan sorayım dedim yasaynlar olur bu durumu yardımcı olurlar diye düşündüm sagolsunlar cevap bile veren olmamış
NihalArel Qwer aynı kaderi yaşıyoruz demek ki biz de Doğu görevindeyiz. İnsanlar işine gelene cevap veriyor maalesef bide bi arkadaşım söyledi mercimek çorbası da kabızlığa iyi geliyormuş aklında bulunsun canım
Qwer NihalArel hemen yapayım o zaman ben gaz lyapar diye yapmadım mercimek çorbası teşekkür ederim☺️ hangi şehirde siniz
NihalArel Qwer canım ha yapmaması içim mercimeği önceden bi 10 dakika kadar sıcak suda beklet ondan sonra yap çorbayı. Diyarbakır Bismil ilçesindeyiz siz
Qwer Gulmrt armut denedim fayda etmedi malesef. 8 aydır devam ediyor kabızlık sorunu var. Muz da o şekilde veriyordum artık muzda yediremiyorum çok sevdigi halde
Bnhr Arkadaslar hergün ev yogurduna armut karıştırıp yedirin, mürdüm eriği hoşafı yada kompostosu yapıp içirin. Kesin yapiyo o zaman kakasini. Taze bulmak zor ama kurusunu bulabilirsiniz. Hoşafini içerirseniz ilaca gerek kalmaz