Nehirazra65 Barlasmoms sennin kullandığın ilactanmi bahsediyorsun ben kan ilacı kullanıyordum vebegim 1.5 aylık sürekli gazi vardı gaz damlasi da kullandım hiç bı ise yaramadi 3 gündür ilaç kullanmayı bıraktım daha bebeğim galiba ondan kaynaklaniyor