Kizlar bebegin 4 ay 25 günlük. 3 saate bi 120 cc veriyorum. Onu bile zor iciyo. 7 kilo suan. Sizinkiler nasil ben az mi veriyorum diyorum ama daha fazlasini icemiyor reflusude var cok kusuyor. Geceleri 90-100 yapiyorum midesi rahatsiz olmasin diye. Sutum cok az meme reddi var gunde iki kez bi sabah bi aksam sagip veriyorum baska birikmiyo 2 saate bi sagdigim halde artmadi. Siz kac saate bi besliyorsunuz ve kac cc ?