bala86asel Geçmez mi 6 aylık olduk denemediği damla kalmadı şimdi kendim gasicon aldım başka ne kullanabilirim resene anason kimyon içiyorum
Mrcemn bala86asel 11 ay 3 günlüğüz hala gaz sancısı çekiyoruz canım denemediğim şey kalmadı her gece ama her gece sancıdan kıvranıyor bende ne yapacağımı bilmiyorum maalesef sanırım alerjisi var yani Bi gaz neden bu kadar çok uzun sürebilir ama başka belirti yok
Aslanmamy bala86asel benim de bebeğim kolik artık gaz damlası etkisiz Di doktorumuz bunu almamızı söyledi yanında da biogaia devam et dedi ama ben sadece aguline ve kimyon veriyorum biogaia hiç etki etmedi çünkü bize
alerjikbebekannesi Aslanmamy 4bucuk aylık bebeğe kimyon verilebilir mi acaba ? Gaz ilacı kullanıyorum masajlar yapıyorum ama etkisiz kalıyor bazen.
Sevdamavi bala86asel maflor dene kuzum o da iyi dediler biogia tek bizde işe yaradı doktorla eczane en iyisi sab simplex dediler kullandım yok .Tavsiye üzerine biogia en iyi geldi
Aslanmamy bala86asel çay kaşığının ucuyla kimyon koyuyorum göz kararı biraz su ekliyorum kaynatıyorum süzüyorum 3 çay kaşığı veriyorum
bala86asel Mrcemn Bizim de süt alerjimiz var ama alerjiden değil yani gaz sancısı çünkü gaz çıkartıyor çıkartmaya çalışıyor
bala86asel makarnadelisi Geçer dediler ama hiç geçi geçmiyor ya onlara ağladıkça insanın içi parçalanıyor evden de bir şey gelmiyor
Aslanmamy alerjikbebekannesi benim bebeğim 2.5 aylık ben veriyorum doktora da verdiğimi söyledim verme demedi ama aşırı sancısı olunca veriyorum 3 çay kaşığı