ecemcoskun canım anne sütünü içip kilo almazsa haklı olabilirsin ama anne sütünü de biberon ile de olsa içmek istemiyor diyorsun, başka bir arkadaşın deşiği gibi sorun bence anne süründe değil , mamayı sa versen içmek istemeyecek demekki. Alerji olabilir mi acaba geldi benim de aklıma veya gazı var rahatsız ediyor ondan mı beslenmek isteniyor acaba. Bir de kendi bebeğimden biliyorum 3,5-4 ay civarı beslenmeli reddetmeye başlamıştı ve ben zorlamıştım ve daha ters tepmişti pişman olmustum sonra. Yani bilmiyorum ama mama arayışında olmak yerine beslenmeyi reddetmesinin altında yatan nedeni araman daha faydalı olabilir bence 🤗. Bir de şunu söyleyeyim bebekleri zorla beslediğimizde(ben yaptım ve ardından 6 ay sıkıntısını cektim ağzına uzattığım her kaşığı reddetti) daha çok geri tepiyor. Karışmak istemem ama az beslendiğini düşünüyorsan sık sık teklif etmeni ama reddeder-basını çevirirse ısrarcı olmamanı öneririm🤗🙏🏻