Adeviyee ben bebeğimi çok giydirmeye alıştırmadım o yüzden ben kış için yani şu dönem de dahil iç müslin dış pazen uzun kollu kullanıyorum odamız gece 23-25 derece arası değişiyor (içine sadece kısa kol zıbın giydiriyorum), baharda kolsuz çift kat müslin olanı kullanmaya başlayacağım, onun içine uzun kol zıbın gitydiririm diye planlıyorum🤗. Yaz geceleri için zaten tek kat müslin kısa kollu kullanıcam, altına tek kolsuz zıbın giydirmeyi planlıyorum🤗