Mu-Mi merveguliz Benim bebeğim 3 4 günde bi yapıyordu şimdi günde en az 2 defa yapiyo bende ishal mi oldu diye düşünüyorum
Mu-Mi nihanmelek benimkide bi ara kabizdi şimdi en az 2 defa yapiyo günlük acaba ishal mi oldu diye korkuyorum
Ensarsern Mu-Mi yok o kadar da sulu değil ama doktorlar günde 10 kezi normal görüyolar ondan sonrasını ishal olarak görüyolar canım
Pelopel Benimki 3 güne bir yapardı. Bu ay her gün hatta bazı zamanlar günde 3-4 kez yapmaya başladı. Formu değişmedi. Sarı sulu. Ama bez emiyor. 5i bulsaydı doktora danışacaktım. Son bikaç gündür günde 1e düştü. Hem mama hem anne sütü.