Barlasmoms Bebeğim 4 buçuk aylıkken kan ilacı kullanmaya başladık günde 5 damla veriyorum . O günden beri fazla emmiyor ve sürekli gazı var emzirdikten sonra gazını çıkartıyorum 3-4 kez çıkartıyor sizce neden olabilir . Bide bi kaç kez kustu ilacı