stellapluvia o sağ taraftaki şişliği ben doktora sormuştm, herkesin öyledır, dikişlerri en son sağ tarafta bitirp oraya düğüm yapıyolarmş o yüzden ordaki şişlık , benımde kaç sene geçti gitmşyor herkeste var. Ama kıyafetten bile belli oluyorsa çok çok şişsse doktra gösterın tabi , kimisi amelıyat yerı aşırı reaksıyon verıp şişlık yapabılır ,öyle dahi olsa yinede kafanıza takmanız gerekcek önemli bişey yoktur merak etmeyın🙏