Nilesso Bebegim 5 aylik emziriyorum gecen ay adet oldum ve 10 gun gecti hala olmadım ama korunuyoruzda imkan da vermiyorum ama bu şekilde yasayan varmı böyle bi durum oldumu sizdede..
Arasaliylmz Nilesso 2 yıl boyunca korkarak durursun cunki adet duzensizligi oluyor yine de dikkat et 🤭
Eminenurturk Nilesso aa bende bu ay yaşadım benim bebeğimde 5aylik bende düzenli 2 kere adet olmuştum bu ay 10 gün geçmişti korktum test yaptım negatif çıktı sonra 2 gün sonra oldum bende ekşiyorum bu arada bekleyin isterseniz
Nilesso iki_prens_annesi_ ay ınsallah inanın test alıp yapmak istemiyorum korkuyorum Allah cok isteyenlere versin diye hep dua ediyorum .. 🤲
iki_prens_annesi_ Nilesso amin inşallah isteyenlere nasip olsun korkmayin benim de 1 hafta hep gecikirdi emin olmama ragmen o tedirginlik hep olurdu yeni yeni duzene girdi 1 yil olacak dogum yapalı
Nilesso iki_prens_annesi_ 11sene oldu inanın unuttum oğlumda nasıl olmuştu bilmiyorum şimdi böyle olunca insan korkuyor yinede süt korur falan derler ama onada pek inanmıyorum daha 5 aylık kızım 1 kere geldi gelmeyince içim.icimi yedi bayağı gecikti
Nilesso Eminenurturk benim bi kere geldi doğumdan beri daha tık yok dahada gelmezse Bnde test yapcam galiba😏😑
Eminenurturk Nilesso Emziren annelerde hep oluyor böyle düzensizlik sanırsam insan çok panik oluyor bu durumda da