Kızlar 3 gün önce aşı olduk ateşi çıktı sonra bende 2 gündür ateşini kontrol ettim gece sadece uyku tulumuyla yatrdım terlemesin diye ona ragmen sabah kalktıgında sırtı terliydi sanırım teri soguyunca hasta oldu şimdi arada öksürüyor ve burnu cok tıkalı nerdeyse saatte bir çekiyorum ama ona tagmen hemen doluyo burnu o hızursuz olunca bende üzülüyorum pazartesi gecmesse dr götürcem o zmana kadar ne yapmalıyım bi yardımcı olun🤧