Ishakpasa Arkadaşlar oğlumda sulu mukuslu ishal varmış. Kanlı geldiğinde fark ettim ve hastaneye götürdük. İnek sütüne Alerjisi olduğu söylendi. Diyet verdi. Bu şekilde olup bebeğinin ishali ne zaman geçti söyleyecek olan var mı?
iki_prens_annesi_ Ishakpasa diyet yapmaya basladijtan 2 haafta sonra etki ediyor canım bebekten bebege degisir mi bilmem oglum 1 yasina giricek şükür gecti alerjisi
Rabik42 Ishakpasa kuzum bizimde vardı birkaç hafta içinde düzeldi amanbizim süt ürünleri domates tavuk eti dana eti yumurta bunları da bı kes dene istersen ben deneye deneye farketmistim
iki_prens_annesi_ Ishakpasa teşekkür ederim umarim sizinki de ek gida donemine kadar geçer cok zor diyet yapmak ek gida doneminde hem sizin hem bebegin vitamin alamamasi ishal konusuna gelince 1 aylik küçükmüş baya bol bol emzirin yarim saatte bir emsin
Ishakpasa Ask2 yaptılar ama 15 gün sonra çıkıyormuş. Doktor kakasina bakayım anlarım dedi. Test sonucu çok geç çıkıyor dedi. Kakaya baktı. Alerji kakası bu dedi. Mukuslu dedi. 15 gün sonraya tekrar çağırdı. Tekrar test yapacağız. Diyete bağlı kal dedi. 😕
Sadiye1 Ishakpasa evet öyle oluyor maalesef bir şey yiyecekken ilk işim içindekilere bakmak oldu benim de zor bir süreç ama alışıyorsun
Ask2 Ishakpasa biz dün kaka verdik hemen cıktı tabi alerji demedi bence bi öylede baksın alerjiye yine baksın derim
Sadiye1 Ishakpasa 7 ay 6 günlük yanakları neredeyse full egzama gibi yara olmuştu aşırı gaz problemi gürültülü ve mukuslu kaka gibi belirtiler vardı
Ishakpasa iki_prens_annesi_ doktor kalsiyum yazdı suya koyup günde iki kez tüket dedi. Doktor vitamin yazdı bebegede ishal için 😏
Ishakpasa Sadiye1 benimde oğlanın inanılmaz gaz sancıları oluyor. Bi aradaa acillik olduk. Bayada gürültülü. Yazık kuzum kakasını yaparken falan zorlanıyor. Daha küçücük kıyamıyorum..😟😟
Ayse9090 Ishakpasa benim oglumunda kakası sümüksü bazen acayip sünüyor resmen bezle kakayı ayırmak zor oluyor bugün kakasını verdik Pazartesi doktorla görüşeceğiz Bakalım ne diyecek
Rabik42 Ishakpasa kuzum mecbur bı sure sabretmen lazım evet zor ama ben hep reçel zeytin yerdim hatta makarna da yapıyordu Ankara makarna erişte içinde yumurta olduğu için sanırım
Aselask34 Ishakpasa 3 aydır diyetteyim canım hala mukuslu ve ishal durumu devam ediyor. Tek fark diyetten önce 7 kez falan yapardı kaka şimdi 3 veya 4 kez yapıyor bu durum ek gıdaya geçtiğinde düzelebiliyormuş