Mom077 FatihKaan kaynamış suya normal kupada demliyceksen 1 tatlı kasıgı koyup demle canım üstünü de kapat bardagın 5 .6 dk dan fazla bekletme tadı degişiyor çünki fazla bekledimi kimyonun