cemrebusra2710 Kızlar merhaba, ben 4,5 ay oldu doğum yapalı son iki gündür dikiş yerim öyle uyuşuk ki öyle bir ağrı yapıyor ki halim falan kalmadı ne sağa ne sola dönemiyorum rahatça ben anlamadım neden böyle olanınız varmi