Eşimle 4 kazak aldık boynerden. Almaz olsaydım yasamadigimiz kalmadı. Bu beceriksiz boyner evimizin adresi yerine başka yere yollamış kargoyu. Kendi hataları kabul ettiler. Paranızı iade edelim mi dediler tamam dedik. 500 tl. Ya 3.5 aydir denemediğim yol kalmadi. Onlarca mail yazdım. Üşenmedim her gün yazdım. Şikâyet var a yazdım. Ettiğimiz telefonların haddi hesabı yok. Bu hafta obur hafta ödenecek tamak kaydınızı aldık. Diye diye 3.5 ay oldu. Ömrümde görmedim böyle birşey. Asla boynerden alisveris yapmazdık eşim yapmış. Ben diğer platformlarda hiç böyle birşey yaşamadım. Ya arkadaşlar bir tek tüketici hakları kaldı. Eşim bekleyelim diyor nasıl alacağız bu parayı anlamadım gitti ya