Bebegimmete Bebeğim dört buçuk aylık yenidoğan döneminden beri aynı gitmediğimiz doktor kalmadı on gün yapmadığı oluyor ben yaptırıyorum , alerjik olduğunu düşünüyor doktorlar yediğim bir şeyden etkileniyor sürekli deniyoruz bulmaya çalışıyoruz hangi besin diye 🤷♀️ Sab simplex kullanıyoruz biz gaz için bize iyi geliyor. Her gün düzenli masaj yapıyorum bacak hareketleri yaptırıyorum bağırsakları çalışsın diye bakalım düzelecek Allah’ın izniyle 🤲