Eminemuhammedmirac21 Kızlar 71 günlük bebeğim var kakası çok sıvı. Bu normal mi? Bu ayda nasıl olmalı kaka kıvamı?
Ozzey Eminemuhammedmirac21 hiç pütür yok mu ishal çok çok sıvı ve bizim deneyimledigimiz kadarıyla günde 5-6 kere ya da daha fazla oluyor.
daisybebek Eminemuhammedmirac21 sadece emiyorsa normal diye biliyorum, benim bebeğimde arada bildiğin sıvı yapıyor ama zaten normalde de katı deil bebeklerinki
Ebrudgnclskn Eminemuhammedmirac21 sadece anne sütü alıyorsa sıvı akışkan mukusli yesilimsi ve sarı tonlarında kesmiş süt gibi püturlu olabilir. Bunlar sorun teşkil etmez:)
bsraaa19 Eminemuhammedmirac21 birimde öyleydi sadece anne sütü alıyordu kızım ek gıdaya başladıktan sonra katılaşmaya başladı kakası.
[silindi] İshal diyebilmek için gün içinde 6 7 bezi su gibi kakalı olması gerekir. Bebişte huysuzluk vs yoksa sizde endişe etmeyin. Eğer uzun süre devam ederse sağlık ocağına götürürsünüz içiniz rahat eder
Ozzey Eminemuhammedmirac21 bence siz gene de doktorunuza danışın derim. Bizde aynı durumu yaşamıştık ama ek gıda dönemine denk geldiği için patates vermiştik. Sizin minik daha çok küçük, doktor mutlaka birşey önerir diye düşünüyorum.
daisybebek Eminemuhammedmirac21 valla ona çok dikkat etmedim ama bu ara 4. Ay atak dönemi malum ama doğduğundan beri ara ara olduğu için çok önemsemedim şükür önemli bişeu olmadı