Humeyra6554 ilk başlarda her istediğinde veriyordum. Baktım çok fazla kusuyor. Bı ara gazını çıkaramadı hiç her saat başı emzirdim. En son gece acillik olduk. Meme verdiğimde memeyle boğuşuyor. Yani direk almıyor. Ama aç olduğunda direk alıyor. Birde bacaklarını karnına çekip kizararak ağlıyorsa gazı olduğunu öğrendim. O zamanda deli gibi meme arıyordu. Gazını cikardigimda almak istemiyordu. Bende saat tutmaya başladım. Benim oğlan 2.30 saatte bir emiyor ondan önce isterse vermiyorum. Gazını çıkartıyorum. Rahatlatmaya çalışıyorum. Senin ki nasıl?