Şimdi ben dogum yapali 18 gün oldu doğumdan bi hafta sonra sarilk ve genel muayene için cocuk doktoru cagurdi gittik sonra topuk testi işitme testi verdik bundan sonra ne aşılari kaçinci ayda ve ne gibi kontroller olcak.Ha birde birinci ayinda kontrolümüz var o ne için