Alpbebek2
Besınlerı yemeyı bıraktıktan 8 saat sonra vucut temızlenıyor en son yedıgınızden 8 saat sonra sütünüzü sagıp verırsenız bebek rahatlayacaktır ve zamanla tuketmedıgınızde zaten tamamen temızlenecek.süt ve süt ürüblwei cok genıs kapsamlı herseyin ıcınde oluo cunku tereyağı peynır altı suyu falan kapalı market urunlerının hıc bırını yemeyeceksınız %90 ında peynr altı suyu oluyor aldıgınız herseyın içerigine bakın et yıyebılırsınız onlarda yok doktorunuz soylemedıyse cok ılerı boyutlu alerjılerde et capraz olarak alerji listesine girer onuda sizi takıp eden doktorunuz belırtır zaten