Didoo haklısınız olabilir malt içecekler humanalar vs başladım yanımda götürmeye dün işe gitmedim evdeydim gece bile uykusunda. Uyanıp ağlaya ağlaya emdi aç herhalde diye düşündük. Hatta şu hipp in gece mamalarından mı alsam falan dedim. Doktor ek gıdaya başla diyince gün içinde yedikleri yeter mi yoksa gece de kaşık maması mı diye sizlere Danışayım dedim.