Mom86 10 ay 11 günlük benim kızım da öyle, bı yerr gitsek evi yabanciliyo insanları da aynı şekilde. Ağlamaktan katılıyor resmen aynı durumdayız. Korona zamanına ddnk geldiler hiç insan görmüyorlar normaldir yani. Büyüdükçe gördükçe geçer bunlar da. bize biri gelince de ağlıyor kimseye gitmiyor. Üzülmeyin geçecektir..