Merhaba caaanım anne dostlarım. Benim bebeğim 37+5 te mecburi sezaryen ile doğdu. Şuanda 8 ay 4 günlük. Meme ve mama diyor kelime olarak. Emekleme ve yürümeye dair bir hareket yok henüz. Desteksiz de pek bi sağlam oturamıyor hala. Fakat el göz koordinasyonu vs iyi. 8 aylık bebek gelişimi nasıl oluyor tecrübelerinizi aktarabilir misiniz. Ben endişelenmeli miyim? Önüne gelen emeklemiyor mu yürümüyor mu halaa ay uy yapıp benim psikolojimi epey bi bozuyorlar da..