Kızlar merhaba, forumda benzer konu bulamadım. Ben de birleştirerek konuları şöyle bir sohbet ve görüş alışverişi yapalım dedim.
Oğlum 4,5 aylık.
Bi hafta önce kakasında kan (hani bazen yumurta kırarız da içerisinde kan lekeleri olur ya onun gibi açık renk) gördük. Telaşlandık ve ertesi gün doktora gittik. Doktor gaita testi (kaka testi) istedi. Yaptırdık. Sonuçta kakada gizli kan pozitif çıktı. Dr. süt alerjisi. Gözlemleyelim ve süt ve süt ürünleri ve de paketli gıdalar tüketme dedi. Başka hiçbir takviye vs. önermedi ve kesin olarak hiç konuşmadı. Kan lekesi bitmemekle beraber azaldı peyniri yoğurdu sütü ve paketli gıdaları kesince. Son iki haftadır da oğlumun aşırı bir uyku düzensizliği var. Resmen gece en uzun uykusu 1 saati geçmiyor. Sürekli uyanıp ağlıyor pişpişleyip yeniden uyutuyorum 20 dk sonra yine uyanıyor.
Size sormak istediklerim;
-Başına böyle bir şey gelen, kakada kan gören var mı? Varsa Dr.unuzun tavsiyesi ve tedavisi nasıl oldu?
-Gece uykusu için gerçekten bir çözüm var mı?
-Dr. geçen gün vücudu değil de kafası 37.5 - 38 derece ateşlendiğinde whatsapptan msj attık normal mi ne yapmalıyız diye cvp bile vermedi. Biz de yeni doktor arıyoruz. Onun belki bi çok bebek hastası olabilir ama bizim sadece 1 tanemiz… Bizi yanıtsız bırakmamlıydı diye düşünüyorum. Bize İstanbul Anadolu yakasında önerebileceğiniz dr var mı?
Kafanızı şişirdim ama okuyup cevap verirseniz çok teşekkür ederim. Herkese sağlıklı miniklerrr…