Rimelaskina Ya kızlar bebeğim 3-4 ay arası 400 gr 4-5 arası 500 gr almış doktor bunu az bulup ek gıdaya başla dedi kızımın kilosu 7.400 şuan 4 kilo doğmuştu herkes bas bas bağırıyor 6. Aydan önce ek gıdaya geçmeyin diye napıcam bilmiyorum bu arada 5 ay 5 günlüğüz
Baybymucize Rimelaskina benim bebeğim prematüre sütüm olmadığı için mama veriyorum 33haftada 2800doğdu yoğun bakımdan 2600çıktı şuan 2aylık 4850olmuş isterseniz mama takviyesi yapın ek gıdaya geçmeden ayda 1600kilo aldırdı doktorunuza danışıp mama verebilirsiniz
Elaogemnes Rimelaskina aynı sorun bizdede var 3-4 aya geçerken 500 gr aldık doktor ek gıdaya başlattı mamada almıyor kızım sütüm yetmiyor sanırum muhallebiyle başladım ben ama zaten kızım sofra görğnce ağzını açıyordu hazır olabileceğini düşündük
Babylover23 Rimelaskina 5. Ayda yavaş yavaş tattırmaya başlayın 6. Ayda ek gıdaya geçersiniz bana doktor öyle dedi mantıklı geldi
canana Bence hiç de az değil bizde 5 aylıkken doğum kilomuzun 3,5 kilo üzerindeydik doktor normal dedi. Ki biz zayıf bebeğiz 😂 benim oğlum 7,5 aylıkken o kiloydu. Ben 5 aylıkken yoğurt veriyordum sadece
Rimelaskina canana egzaması var kızımın o yüzden alerjisi olabilir diye yoğurdu en son ver dedi sdoktorumuz
Rimelaskina Baybymucize ya aslında düşündüm ama şuan sadece anne sütü alıyo mama verirsem biberona alışıp emmezse diye korkuyorum
Rimelaskina Baybymucize bir de ilk 3 ay bizde her ay 1 kilo üzeri alıyorduk ama 4. Ve 5. Ayda düştü kilo alımımız bir de ben 4. Ve 5. Ay da süt alerjisi olduğu için süt diyeti yaptım hiç bişey yiyemedim o yüzden mi sütüm yaramadı acaba diyorum
Baybymucize Rimelaskina çay kaşığı ile verebilirsin ama oda uzun sürebilir biberon kolay gelip memeyi reddedebilir mama en azından ek gıda gibi değil düşündüm kiloda aldırıyor
Baybymucize Rimelaskina aaaa mama da vermezsin mamalarda inek sütünden oluyor yada keçi sütünden mamaların üstünde 5.aydan itibaren ek gıdaya başlanabilir yazıyor du doktorun da öneriyorsa dene istersen canım az az tadım yaptır
Rimelaskina Elaogemnes ben patatesle başladım 3 gün veriyorum sonra havuç sebzeler meyveler derken 6 aylık olurux diye düşünüyorum muhallebi çorba tarzı şeyleri 6 aylıktan sonra başlıcam
Elaogemnes Rimelaskina bizde 3 güne gerek yok dedi 1 tam gün gözlemle yeter dedi Süt yatmediği için muhallebi tok tutar diye ilk hafta böyle sonra sebze çorbası sonraki hafta sebze yemeği dedi
Alpertunga Rimelaskina aynı durum oldu doktorun söylediğini yaptım bu arada ilk ay çocuğa 3 öğün yemek verilmiyor zaten tadımla başlıyorsun. İlk hafta sebze birinci gün bir çay kaşığı ikinci gün 1 tatlı kaşığı üçüncü gün 1 çorba kaşığı zaten bir ayda 10 tane besin ancak tanıtıyorsun abartı kilo alımı ilk ay olmuyor ama tadımı öne alıp çocuğun gelişimini destekliyorsun. Tek kiloya bakmak da doğru değil. Benim oğlum 5. Ayda 7,5 kiloydu ama boyuna göre kilosu çok az kalmıştı. İnceledikler farklı etmenlerde var.
ArasMom_34 Rimelaskina canm bizde 3900 doğduk 5.5 olduğumuzda tadımlara başlıcaz 7660 gr bekliyoruz buçuk olmayı daha 2 gün önce doktordaydık bizde 4.ay 450 gr almıştık 5. Ay 650 gr almıştık ama doktorum zayıf falan demedi bence ideal kiloda tombiş bir tipi yok ☺️ Benimkide boya gidiyor her bebiş farklı