Mom091 Efa bebekse montessori. Kızım 2 yaşında asla güvenip baza kullanamam. Düşer çünkü. Kızımın yatağı da montessori. Düştü derdim yok en azından😊
Bimelekannesi Efa hadi ya rahat değik yani aslında onların da üstünde sonuçta ortopedik yataklar oluyor ama
Mom091 Efa görüntülerinden hoşlanmıyorum onların. Kızımın yatağı tek kişilik yatak ebatında. Ben bile gayet rahat yatıyorum içimde. Kırılmazsa falan yıllarca kullanır bunu. Ne bileyim bazalar bana çok tehlikeli geliyor🤷🏻♀️
minnakleblebi Bende bunu düşünüyordum. Arkadaşlarıma falan danıştım kızım 17 aylık. Küçülen eşyelarını altına koymak için baza mantıklı geliyordu ama kızım ondan kendi inip çıkamaz . O yüzden montessoriye karar verdim.
Efa Mom091 haklısınız tesekkur ederim ben depolama amacli da rahat okur mu acaba diye düşündüm yoksa hem görünüş hem kullanış acisindan sizin fikrinizdeyim Sanirim galiba 😊