merhaba arkadaşlar 24 gün oldu doğum yapalı ilk bir hafta dikişlerim acımıştı sonra hemen geçmişti taa ki iki gün önceye kadar. iki gün önce alt bölgemin sağ tarafında feci bir acı başladı oturamıyorum yatamıyorum hatta yürüyemiyorum ilk hafta bile böyle olmamıştı. bademciklerim şişti iki üç gün önce annem boğaz yolu enfeksiyonu yüzünden ora da etkilenmiş olabilir mi enfeksiyon sonuçta dedi ama bana çok mantıklı gelmedi. neden olmuş olabilir iç taraf değil tamamen dışarda oluşan acı küçücük bir şey var orda sivilce gibi o bu kadar ağrı yapıyor. başına gelen var mı? emzirirken çok zorlanıyorum 🥺