rabiss12 21 günlük bebeğim doktor ilk doğduğu zaman 3 saat aralıklarla emzirme mi söylemişti 3 saati geçmesin demişti bu ne zamana kadar böyle devam ediyor siz nasıl yapıyorsunuz
DenizEfeMom rabiss12 52 günlük bebeğim ilk 1 ay hatta 40 çıkana kadar 2 saatte bir emzirdim yine de doktorunuza danışın beslenmesi hakkında bilgi almalısınız
curly_mom rabiss12 3 saat bana da fazla geldi 🤔 Bizde uzamış sarılık vardı ben 3 ay falan sürekli emzirdim.. Bebeğim ne zaman isterse 🤗 Şimdi artık 11 aylık urauken emiyo. Gerçi canı sıkılınca da emmek istiyo 😂 hep emmek istiyo
Ozbek42 rabiss12 ilk 15 gün 1,5 saat arayla uyandırıp emzirdim sonraki 15 gün 2 saar ysptım şuan 67 günlük istediği zaman emziriyorum ..
Nrcnn rabiss12 43 günlüğüz çok şükür üç saat çok bile 2 saate bir sarılık için çok önemli her ağladığında verin ısrar edin hem size alışacak kokunuzda huzur bulacaktır
cileliana rabiss12 ya benim bebeğim gündüzleri uyuyor geceleri ağlayarak meme istiyor Ama sabahları istemiyor zorla uyandırmaya çalışıyorum ama uyanmıyor
Adeviyee rabiss12 canım maksimum 3 saat olarak demiştir doktor eğer emmek isterse emzir ilk dört ay patron bebek
MTZ-61 Adeviyee bende tam öyle yazacaktım maksimum 3 saat rabiss12 maksimum 3 saat, yani istersen yarım saatte bir istersen saat başı emzir. sarılık riski yüksekse bana 2 saatte bir emzir demişti mesela. sarılık olmadan atlatmıştık.
Kelebegimmmm rabiss12 Her zman bebek her istediğinde emzirin. Kendi talep etmezse bile iki saate bir emzirin. Uyurkn en fazla 3. En az kırkı çıkana kDr böyle