Bende 8 ay oldy sezeryan olali hep erken olurdu bu ay erken olmafu gunumden 1 2 gün bekliyorum agri kasik agrisi vs var ama baslamadi bir türlü hayr doğumdan sonra hiç iliskiyede girmedim ama insan yinede olmayinca korkuyo ins olurum bu gun yarin rahatlarım