Masal22 Korse takmaya ne zaman başladınız acaba 5 gunluk kizim var sezeryan oldum korse takmaya baslamalimiyim
Nazli55x Masal22 valla canım sezayanla doğum yaptım 60 kg kaldım 83 le doğuma girdim şuan 65 kg yum ne göbek kaldı ne bişey takma bunları sen güzelce dinlen çok erken illa takacaksan 2 ay geçsin
Gzd_ Masal22 kontrolünüzde doktorunuza danışın mutlaka benim doktorum bir hafta da taktırdı ama kısa süre zarfları olmak şartıyla sonra da saati arttırdı zamanla ve karnım kalmamıştı her doktor bir değil fakat
durucinar 40in çıkana kadar bişey önermem Dr um öyle demişti dinlemedim 20.gunde taktım 2dk sürmedi çıkarmam dikisim açıldı drunuz tavsiye etmediği sürece birşey yapmayın derim hala iltihap akitiyorum tentürdiyot la
Masal22 durucinar Hadi ya Allah korusun dikiş patlatmak. Cok zormuş ozaman bekliyim bende cok gecmis olsun sagolun
Masal22 Nazli55x Ay ne bileyim herkes bisiy der ya insanin aklına takiliyo kalırsa diye yememe de dikkat ediyorum aslında
asocialmom Masal22 ne kadar erken o kadar iyi ben bekledim pişmanım keşke hemen taksaydım doktorum 1 hafta sonra tak demişti ben korkmuştum
asocialmom asocialmom @Masal22 bu arada korseden kastım yamuna filan gibi bi korse değil sakın ha o kadar sıkı bi korse takma ilk etapta şu bel korsesi gibi çırtcırtlılardan tak