Merhaba 40 günlük taze anneyim . Kremler , kalkan, zeytinyağ , gümüş kapak , garmastan pomat, e vitamini, Hindistan cevizi yağı denedim. İlk tuttuğunda göğsümü çok acıyor emdikçe düzeliyor. Tamamen acıSız bir döneme geçecek miyim acaba yoksa hep böyle mi oluyor ??