Alptugmomy Kızlar memlekete gidiyoruz pazartesi inşallah ama araç içi soğuk olmasın diye ister istemez klima açılıyor kapanıyor ve bizim bile burnumuz boğazımız vs.kapanıyor bebeklerimizde haliyle etkileniyolar sizin buna çözümleriniz varmı pratik anneler ?
1anne1bebe Alptugmomy kilotlu çorap üstüne normal kıyafeti üstüne de tulum giydirebilirsin yanına da battaniye alman yeterli olur
bsraaa19 Alptugmomy sürekli yolculuk yapan biri olarak termometre hep yanımızda derece 20-24 arası oluyor hep evin içinde gezdiği kıyafetle kalıyor arabada uyursa battaniye örtüyorum üzerine.
minikbaykus Alptugmomy montunu vs çıkarıyorum. Evin içindeki gibi oluyor. Uyursa ince bir kundak kapatıyorm üstüne
Alptugmomy 1anne1bebe erkek bizimki o yüzden kilotlu çorap yok ama evdeki gibi giydireyim bende ozaman
Alptugmomy bsraaa19 aayy benim de aklimdan geçti termometreyi arabaya yanıma alırım memlekete gidincede lazım olacak zaten ev sıcaklığı için
Alptugmomy minikbaykus montla zaten pişer ya ozaman ekstra bisey yapmama gerek yok evdeki gibi giydiririm ince bi örtü alırım ustunede
Adeviyee Alptugmomy ben de üstünü arabada çıkarıyorum terlemesin diye uyursa da da üzerine battaniye örtüyorum kışın arabanın içi sıcak oluyor bence yanına terletmeyecek ince ve kalın battaniye al duruma göre ört önemli olan terlemesin o zaman çok hastalanır
Alptugmomy Adeviyee evdeki gibi giydiririm ozaman yanıma da termometresini alırım sıcak soğuk durumunda ince yada kalın bi örtüsünde alıp örterim degisikli
1anne1bebe Alptugmomy olsun benim kide erkek 2 tane kilotlu çorabı var giydiriyorum sürekli dışarı çıkarken 1 i gezmelik 1 i günlük
Adeviyee Alptugmomy aynen canım ince giydir üstüne yelek falan giydir duruma göre çıkart mutlaka minik havlu bezlerden al boynu saçı terlerse silersin sırtına koyarsın terlerse
Alptugmomy 1anne1bebe aslında mantıklı külotlu çorap almak da ne bileyim hiç almadım da giydirmedim de daha 😇
Alptugmomy Adeviyee aynen kuzum ter bezi aldım yanıma boynu ve başı terlerse falan diye 😉 birde burun damlası alırım burnu arabanın havasızlıgindan kuruyup kapanmasın 1 2 kere de sikarim inşallah sıkıntısız gideriz 🙏🏻
Ylcmelis Alptugmomy ben battaniyeye sarıcam klimayı açsalarda kapasalarda onun yeri sıcak olcak o yüzden sorun olcağnı sanmıyorum bende salı günü gitcem
Alptugmomy Ylcmelis terlemesin diye sarmam ben valla canım terlerse daha büyük sıkıntı çünkü 🙄 battaniyelerini bende alcam elbette yanıma biri ince biri kalın olacak şekilde 😉 termometresini de alırsam aracın sıcaklığına göre hareket ederim yoksa battaniyeye sarsam klima da açık olursa pişer çocuk bide bizimki çok terleyen bi çocuk malesef 🙄 onda. duruma göre hareket etmeyi düşünüyorum ben 😉