Merhaba güzel Anneler. Oğlum 1 yaş 7 günlük bugün sünnet yaptırdık. Tek uyuma pozisyonu yüzüstü yoksa imkanı yok uyumaz. Eve geldik tutamıyoruz. Emekliyor yüz üstü uyumaya çalışıyor. Acaba pipisine birşey olur mu canı yansa zaten yapmaz demek canı acımıyor. Ama ben o bölgeye birşey olmasından korkuyorum. Bu konuda Deneyim sahibi Annelerden yardım bekliyorum.