46 günlük olduk bugun. Bi kaç gündür iştahsız. Doğru düzgün emmiyor. En fazla 10 dk emiyor. Akşam 8 olunca bağırmaya başlıyor gece 12-1 e kadr. Asla susmuyor. Ne yapacagimi bilmiyorum. Böyle olan var mı? Zor nefes alıyor sanki acaba bronşit mi oldu bebeğim.