Piyenses ateşi yapan verem aşısıymıl zaten. Ateşlencek gibiydi ama doktor şurup ve fitil verdi kullanabilirsin demişti. 38-38.5 a çıktı ara ara verdim hep. Vermesem çünkü çıkıyordu ve sürekli inliyor, ağlıyor. İlk 2 gün gene iyiydi dün huysuzluk tavan yaptı, çok fazla da emmedi zaten. Havalarda sıcak bide kendi ateşleniyor gibi isilikte çıkardı. Onları sorun etmedim de meme reddi canımı sıktı biraz