Oğlum ilk doğduğunda emziriyordum ayriyeten günde 5 6 kez mama veriyordum. 2 aylıkken mamayı yavaş yavaş azaltıp sık sık kendimi emziriyordum. Herkes dedi çocuk zayıfladı mama ver falan filan diye yine mamaya döndük. Beni emmek istemiyor. Şu saate kadar 3 kez mama verdim. Beni emmesi için ne yapmam lazım. Sütüm de fazla yok galiba. Doymuyor da olabilir. Ne yapabilirim