Dmtsrbdk Merhaba, bebeklerimiz için hangi marka balık yağını kullanıyorsunuz? 1 yaşından önce başlayan oldu mu?
Dilos01 Dmtsrbdk ben kendim içiyorum balik yağını ama hap olarak almışım KESK’e şurup olarak alsaydım diyorum sütümden geçer sonuçta 🥰
Dmtsrbdk Fatmacicek benim bebeğimin kilosu ve iştahı az. İnternetten araştırdığımda gelişimi zayıf olan bebeklere 1 yaşından önce verilebilir yazıyor. Bir tanıdık çocuklarına 5 aylıkken vermeye başlamış mesela