Tgc05 ben dogdugundan bu yana veriyorum 3aylik olucaz su verdigimde bir sorunla karsilasmadım zaten 1 bardak suyu icirmiyoruz verdigimiz 2 çay kasigi dogum yaptigimda bebek hemsiresi ve cocuk doktorumuz ver dedi saglik ocagindaki ebe bebekle ilgili bilgi verdiginde de mama kullandiginda su verilir dedi bende mama+meme diye gidiyorum her mama verdigimde su veriyorum