Bebegım 11 gunluk.. normalde memeden sonra hemen uyur kolay uyuyan bi bebekti fakat dün akşamdan beri devamlı emmek istiyor ve uyumuyor.. tam uykuya dalıyor birden uyanıyor mız mızlık yapıyor altı temiz karnı tok gazıda cıkarıyorum ona rağmen sanki onu rahatsız eden bişey var neden böyle 😖😖 1 bucuk gndür resmen uyutamıyorum cocugu doktora mı götürsem acaba