Dorukege33 Bebegınız çok gazlıysa hamak beşik alın kesınlıkle , eşimle battaniyeye sararak uyutuyorduk anne karnında sanıyormuş bu sekılde , hamak beşikte aynı görevi görüyor rahat ettım ben sizin de bilgınız olsun 🙂