Arkadaşlar takvime baktım da 15 martta evlilik yıl dönümümüz geliyor ❤️ Sizce nasıl bir sürpriz yapayım 2 yılımızı bitiriyoruz ve ben ilk defa kutlayacağım bu sefer oğlumla kutlayacağız hiç kutlamadım şu ana kadar hep evlilik yıl dönümümüz de sıkıntılar çıktığı için kutlayamadık şimdi ilk defa kutlayacağım önerilerinizi alayım 😊😊