Bebeğimin sistinüri hastalığı nedeniyle bobrekleri devamlı taş üretiyor. Henüz 16 aylık ama iki ameliyat geçirdi ve üçüncü kez tekrar böbrekler taş doldu. Yine olacak kısa zamanda. Avrupa’dan ilaç bekliyoruz bir buçuk aydır o gelene kadar böyle devam gibi. Sanirim bu yüzden büyümesi çok yavas. 10 kilo boyu 77 cm. Kilosunu asla takmıyorum eninde sonunda alır diyorum ama boyu beni inanılmaz üzüyor. Normalde boyunu da çok kafaya takmazdim ama her gören vah vah çok küçük kalmış, boyu çıkmıyor sanki gittikçe küçülüyor gibi yorumlar yapıyor ve ben buna iyice sinir olmaya başladım. Böbrek taşı zaten beni yeterince üzüyor bir de görenlerin böyle düşüncesizce yorumları inanılmaz yıpratıyor beni. Boyu çok mu kısa acaba? Aynı dönem bebekleriniz bu boylarda mi, kıyas değil kimse yanlış anlamadım lutfen. Sadece biraz rahatilmaya iyi cümleler duymaya ihtiyacım var. Ya da böyle gelişimi hastalıklardan geri kalıp sonra uzayan topalanan var mı