Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık oldu dün 1.ay aşısını yaptırdık ve dünden beri aralıksız uyuyor gözlerini açmıyor bu normal mi aşınnn etkisi mi acaba ?altını değişince acıkınca ağlıyor emziriyorum altını değişiyorum yatıyor gözlerini açmıyor sizce neden olmuş olabilir?