Duygusuz Sevdamavi 23 gün oldu sezeryan dogum yaptım ilk günden beri ishalim hep kan ilacındandır dedim onu da bikaç gün içmedim denedim ama yok içsemde içmesemde ekmek pirinç falan bile yesem geciyor ishal
Birbebekkkbircicek Duygusuz merhaba ben de ye doğum yaptım ve her gün ishalim sizin ne zamana geçmişti
Duygusuz Birbebekkkbircicek 2 ay falan sürdü sanırım vücudum narkoz yada ilaçların etkisini o kadar zamanda attı