Benim 2 aylık 7 günlük benimde öyle beşikte sallanarak uyuyor gündüz dediğiniz gibi beşiğin yanından kalkiyim odaya gitmeye kalmiyor ki uyanıyor dün birde aşı vurunduk biraz da ateşi vardı dün gece hiç uyumadi 😔acaba diyorum tam dalmadan mi kalkiyorum başından diyorum birde emzikte tutmuyor emzik tutsa rahatlarim belki