Sadilek Merhaba. Bebegim 3 aylık bu zamana kadar sadece anne sütü aldı. Son 1 haftadır memeyi kabul etmedi. Uyurken verdim sadece. Bebeğim zaten gazlı bir bebek olduğu için çok ağlıyordu birde üstüne açlıktan ağlamaları başladı. Sutumu sağıp vermeyi denedim ama yok onu da almadı. Hipp mama bardi evde onu veriyim dedim onuda almayınca doktora gittim bu ay sadece 400 gram almış. Doktor mama ver dedi. Doktora sorduğumda hipp dedi ama hipp ı almadı bebeğim 😔 hangi mama gaz ve kabızlığa iyi geliyor yardımcı olurmusunuz lütfen 🤦♀️
Merveedd Sadilek evolvia kullandım kabızlık yaptı aptamil gaz yaptı hipp combiotic derdimize tek çare olan mama😊
Poyrazimmomafife Merhaba benim sütüm yetersiz olduğu icin yeni dogduGunda babygoat mamayı keşfettim çok araştırdım aklıma yatan bu oldu hem yerli üretim helal sertifikalı ve gelişim acısındanda baya iyi tavsiye ederim bebeğim 6 aylık olcak.