Kızlar kızım 14 aylık. Daha önce şükürler olsun idrar yolu enfeksiyonu yaşamamıştık. Ama geçtiğimiz çarşamba günü birden genital bölgesini bi şey ısırmış gibi bağırarak yerinden zıplayarak ağlamaya başladı. Ben çiş ederken acıdığını anladım sordum neren acıyor deyince genital bölgesini gösterdi. Hemen acile gittik idrar testi verdik ve test enfeksiyon açısından temiz çıktı eve geldik yine aynı şey oldu. Ama kızım öyle zıplıyor ki yerinden yani bi şey sizi sokar ya aynen öyle, sonra bağıra bağıra ağlıyor. Çıkıp araştırma hastanesine gittik. Ordakiler kültür testi de alalım ama sabah alabilirz dediler biz zaten başka bi nedenden bu testi 10 gün önce vermiştik. Ama test 3 güne çıkıyormuş ve bizden bu sürede elimiz kolumuz bağlı beklememizi istediler. Bende özel hastaneye gittim her zamanki doktorumuza. Kızımın vajinasında yapışıklık olduğunu bu nedenle enfeksiyon riskinin arttığını söyledi. Vajinadaki yapışıklığı orayı ayırarak birbirinden açtı. Başka ilaç yazmadı. Ilık suya oturt dedi. Ama kızım hala çişini ederken acı çekiyor. Birisi bana enfeksiyon yokken acı varsa kum ya da taştır dedi. Kan gelmez miydi? Daha önce bi kaç kez 4-5 ay öncesinde bezinde pembe lekeler vardı ama doktorumuz normal demişti. Yakınlarda onu da görmedim. Başına gelen var mı belirtileri neler ne yapmam lazım?