Hsbmhr ya kusura bakmayın ama ben şu kilo olayın sürekli başka cocuklarla kıyaslanmasına veya sürekli başka annelere sorulmasına karşıyım. Doktoru kilosu iyi diyorsa ve sağlığı yerindeyse sorun yoktur. Benim oğlumda çok zayıf ama çok şükür gayet sağlıklı. Lütfen artık kıyas yapmayalım, doktorumuz herşeyin iyisini bilir 🌸