Ogulcan hem aile hekimimiz hemde kendi doktorumuz su ver muhakkak dedi veriyorum 🌸 annem sadece anne sütü ile büyütmüş bizi ona rağmen su vermiş bize 🌸 bi başka yeğenim pramatüre doğdu . Doktoru profesördü muhakkak zeytinyağı sür dedi doktpr vücuduna gelişsin diye ama suan başka bir doktor zeytinyağı ph değerimi bozuyor kesinlikle zararlı diyor 😂 kime güveneceğiz zaman geçtikçe tıbbi bilgiler de mi değişiyor 😂