Hanimlar tecrübe edenler nolur bi avuntu verin, dogum sonrasi 3. Ayda basladi saclarim tutam tutam elime gelmeye büyük bi hizla devam ediyor, asla azalmıyor, kel kalacam diye korkuyorum, serumlar vitaminler vs kullandim asla ise yaramiyor, surekli topuz yaptigim halde parkede sac gorunce çıldırıyorum artik, sizinki ne zaman normale donmustu 🤔🙄😣